top of page

טכנאי מזגנים בקיסריה

צריכים טכנאי מזגנים בקיסריה? טלפון אחד ואנחנו כבר בדרך אליכם! חברת "שערי המיזוג" נמנית עם צמרת החברות הישראליות שמתמחות בפתרונות קירור ומיזוג בזירה התעשייתית והפרטית. לחברה וותק וניסיון של כ-30 שנים בתפעול, תחזוקה והתקנה של מערכות קירור מתקדמות, תכנון וניהול פרויקטים בתחום המיזוג ומתן שירותי טכנאי מזגנים לתושבי קיסריה והסביבה לכל סוגי המזגנים והמערכות.
 

מישל: 
 

המומחים של שערי המיזוג דואגים לראש שקט ובית נעים

מטרתנו היא לספק לכם שירות התקנות ותיקונים אחראי, מסור, מקצועי, הוגן ומהיר ככל האפשר, כדי שתוכלו לשוב לשגרה מלאה וליהנות מהמיזוג שלכם לאורך כל השנה. מתוך כוונה ברורה להתגבר על בעיות שנובעות מקבלת השירות אצל בעלי מקצוע לא מהימנים, אנו מוודאים שכל טכנאי מטעמנו יגיע אליכם בזמן, יבצע עבודה מקצועית, יגבה מכם מחיר הוגן וכמובן יספק חשבונית על העבודה הכוללת אחריות מלאה.

 

הדרישה: טכנאי מזגנים בקיסריה שמתנהל ברצינות ואמינות מוחלטים

מחיר מופקע, תקלה חוזרת, הברזה וסינון הלקוח, שירות לא נעים. אלה ועוד בעיות רבות גרמו לתיוג שלילי של חלק גדול מטכנאי המזגנים בישראל, כך שהלקוחות שנפגשים עמם בדרך כלל מתחילים את תהליך קבלת השירות עם לא מעט חשדות וספקות. 
יחד עם זאת, השילוב בין שרב ישראלי לוהט למוצר אלקטרוני מורכב מאלצים כל אחד לפנות בשלב כלשהו אל טכנאי מזגנים קיסריה ולכן חשוב שתדעו מהו השירות האופטימלי שאתם ראויים לקבל, ללא קשר לסיבת הפנייה.

בעיות ופתרונות במתן שירותי הטכנאי שלכם

אז מה יכולה להיות הבעיה בקבלת שירותי טכנאי מזגנים קיסריה וכיצד נמנעים ממנה? בטבלה הבאה תמצאו מספר בעיות שלקוחות העלו בפנינו, לאחר שקיבלו בעבר שירות לא משביע רצון מצד בעלי מקצוע אחרים והתעניינו באופן ההתנהלות המומלץ מול כל טכנאי מיזוג בעתיד:

  • הבעיה: התקלה חזרה, כך שהטכנאי לא סיפק מענה יעיל בעבורה וכעת נאלץ להזמין אותו שוב בתשלום נוסף.

  • הפתרון: בקשו מהטכנאי שלא לתקן כלום לפני שקיבלתם את המידע על כל הפתרונות האפשריים וכמה עולה כל אחד מהם. טכנאי מזגנים בקיסריה שמתפקד במקצועיות מלאה אמור להסביר לכם במפורט מהי כוונת הטיפול, לכמה זמן התיקון אמור להחזיק ומה עוד ניתן לעשות בנדון. כמובן שיש לוודא שהטכנאי מסביר לכם במסודר מה הוא עושה בכל שלב מבלי להתחמק ושאתם מקבלים ממנו אחריות בכתב על כל העבודה, כדי שלא לשלם שוב במקרה של בעיה חוזרת.
     

  • הבעיה: הטכנאי לא סיפק חשבונית, כך שאין לכם תיעוד למתן השירות מצידו וגם לא פירוט על השירות שנתן לכם.

  • הפתרון: מכיוון שחשבונית היא ראייה לביצוע עבודה לכל דבר ועניין, היא יכולה לשמש לא פעם גם כתעודת אחריות חשובה. יש לבקש מראש שהטכנאי יספק לכם חשבונית בסיום עבודתו ושהיא תהיה מסודרת ומפורטת כחוק. זה גם יגרום לטכנאי להבין שמולו לקוח שדורש עבודה מקצועית בלבד, שמתועדת בצורה ברורה ומפרטת את מתן האחריות, אם יש.

     

  • הבעיה: מחיר השירות היה לא סביר

  • הפתרון: בדרך כלל טכנאים שמתעסקים בתיקונים נוהגים להקפיץ את המחירים בקיץ בשל עומס התקלות. אבל גם החלפה של רכיבים יקרים, תוספת למחיר הביקור של הטכנאי למרות שמדובר בתקלה שאפשר לפתור עצמאית או בטלפון וגם תמחור כל חלקי העבודה בנפרד ועם ניפוח שלה, עולים לכם ביוקר. טכנאי מזגנים בקיסריה יכול הרבה פעמים לכוון אתכם לפתרון התקלה לבד, אבל גם אם הגיע למקום ונתן לכם הצעת מחיר, אתם לא מוכרחים לקחת אותה. שלמו על הביקור אם נראה לכם שהסכום שהוצע לכם יקר מידי והזמינו בעל מקצוע שני לבדיקה. כמו כן, תיקוני תחזוקה רצוי תמיד לבצע בחודשי המעבר/ החורף וכדאי גם להתעדכן מראש בעלויות הצפויות (כולל מע"מ!) כדי להשוות אותן להצעת המחיר של הטכנאי.

 לסיכום

אם אתם זקוקים לשירותי טכנאי מזגנים בקיסריה כבר עכשיו – צרו עמנו קשר ונדאג לתת לכם את השירות הטוב ביותר! מוזמנים לחייג בעזרת לחצן הטלפון או לשלוח לנו מייל דרך עמוד "צור קשר" ונדאג לחזור אליכם עם הצעה מותאמת לצרכים שלכם. מוזמנים ליצור איתנו קשר ונחזור במהרה.

לחיוג.png
bottom of page